11. oktober 2011

Litt forskjellig

Jeg gjør japanskleksene mine, ser en haug med Hayao Miyazakis klassikere sammen med venninnene mine og spiser rar mat jeg aldri har sett før, sover akkurat litt for lite om nettene, så jeg sovner noen ganger i timene. Dette er, som alle andre japanbloggere har nevnt, helt normalt. Vi feirer vertsbrødrene mine som vant gull i baseballcupen på yakinikurestaurant (som man kan se på en slags form for grilling), vi drar til Asahiyama Doubutsuen som visstnok skal være Japans største dyrehage, drar på tidenes buffetrestaurant og jeg fryser bittelitt i skoleuniformen, siden det hele tiden blir kaldere.

3 kommentarer:

sandra sa...

ser ut som du koser deg, høres utrolig spennende ut :)
Bildene dine er så fine! føler du får inn stemningen eller hva man skal si :)

Iromie Stephany sa...

misunner deg! ser ut som om du koser deg veldig.

Anonym sa...

Haaha så awesome at du endelig kom til Japan :D Catharina her.. du husker meg kanskje ikke men jeg ble kjent med deg på Nettby for mange år siden da du planla å dra til Japan :'D ahahha... Jeg skal kanskje søke om å dra til neste år ^^ Ser ut som du koser deg da ^^