30. oktober 2011

修学旅行

Jeg har vært hjemme siden onsdag, noe som er ganske godt, siden jeg har vært syk og sliten en stund. Jeg har sett masse disneyfilmer og Harry Potter og slappet av med vertsfamilien, og bare hatt det veldig chill. En kveld kom noen jenter og ga meg bli friskgave og sa at jeg måtte bli frisk snart. Så kos!

I morgen bærer det av gårde på klassetur med disse jentene, til Okinawa og Tokyo! Så da er det vel bare å slenge på seg sommeruniformen igjen, siden det sikkert er dobbelt så varmt i Okinawa enn det er her. Woop, det blir sikkert kjempegøy!

2 kommentarer:

Anonym sa...

kos deg kjempemasse vennen

<3tonje

tonje sa...

BIRR, jeg ELSKER bloggen din. den er så fin, og livet ditt der og høres så bra ut. også savner jeg deg (litt for mye). også er du super, husk det! har du fått breve mitt? værtfall: bloggen er super, og du også. skolen høres ShItKuL ut. savner deg. gla ti dæ pæta. take care