30. september 2011

Yakiniku

I kveld dro jeg på restaurant med klassen min. Det var kjempekoselig, og det var ikke før i dag jeg fant ut at det var velkomstfest for meg. Hahaha, jeg er ikke helt stødig på japansken enda. Vi hadde en spisekonkurranse som varte i halvannen time, og jeg tror aldri jeg hadde vært så mett på lenge. Vi vant ikke, men vi fikk kake fordi, og da ble det egentlig litt mye for siden vi var så mett etter middagen.


Ayaka og Kanoko fulgte meg hjem, siden det blir så fort mørkt. Kanoko er mest sannsynlig den morsomste jeg vet om for tiden. Jeg håper språket kommer inn så jeg kan le masse sammen med alle sammen. Neste gang skal hele gjengen på karaoke, og jeg gleder meg allerede. Klassen min er helt fantastisk.

4 kommentarer:

Sunniva sa...

Åh, så koselig ! Jeg går i klasse med en som var i Japan i fjor, og hun fortalte meg hvorfor alle japanere hadde peace-tegn på bilder forrige uke, men jeg har helt glemt hvorfor.

ane sa...

du er blitt skikkelig god på å lage peace-tegn! stolt over deg!!

Rikke sa...

Det virker så fint å bo i Japan, så du er supermegaheldig! Og jeg synes det er så fantastisk morsomt at alle har peace-tegn på bilder. Tihi <3

Bestefar sa...

Her er du så langt, langt unna bestefar! Det var veldig godt å se deg! Er glad for at du har det så bra!
Jeg skal snart reise på besøk til noen venner på Senja. Og ellers hadde jeg en fantastisk fin tur i middelhavet. Der krusbåten var 350 meter lang.